Michaela Šlegr
Head of Marketing
Crystalex
Michaela Šlegr
Head of Marketing
Crystalex

Michaela Šlegr
Head of Marketing
Crystalex

29. 07.2024

Aktuálně pracujete na otevření nové prodejny v Praze. Proč padla volba právě na prostory Masaryčky?

V okamžiku, kdy jsme věděli, že chceme otevřít pražskou prodejnu, odstartovalo hledání prostorů, což byl zprvu docela oříšek. Volných prostor je samozřejmě celá řada, ovšem ne každý byl pro naše potřeby vyhovující. Naší myšlenkou bylo už od počátku poskytnout zákazníkům designové zázemí, ovšem prioritou pro nás byla přehlednost, dobrá dostupnost, možnost parkování a také ideální podmínky pro zajištění chodu prodejny ve smyslu snadného zásobení. A teprve až Masaryčka navržená Zahou Hadid dokonale splnila naše představy.

Otevřít luxusní prodejnu na tak prestižním místě je ale odvážný krok.

To ano, nicméně rozhodnutí nelitujeme a věřím, že jsme ve správný čas na správném místě. Je to totiž cesta, jak se posunout o něco dál a zároveň ukázat, že spolu s rebrandingem naše chuť neustále inovovat neutichá. Otevření prodejny je podobě jako změna vizuálu nákladný krok, ale vnímáme to jako skvělou investici do značky, která si to zaslouží.

Veškerá práce jsou právě v plném proudu, prozradíte nám, na jaké prostředí se mohou zákazníci těšit?

Naše prodejna bude nejen praktická, ale hlavně mimořádně úchvatná. Protože jsme chtěli, aby nadchla na první dojem, klíčová byla pro nás spolupráce s předními architekty. Díky tomu se chystá vizuálně atraktivní prostředí, které bude reflektovat hodnoty a estetiku značky. K příjemnému posezení při hledání v katalogu a návštěv bude sloužit designový nábytek od Knoll Bertoia.

Prozradíte nám nějaké detaily z hlediska designu prodejny?

Celý flagship shop bude založený na principu kontrastu mezi industriálním prostředím s přiznanými instalacemi i pohledovým betonem na strop a stěnách. Jasnou dominantou bude barrisolová struktura, jejíž funkcí bude vystavit a skvěle odprezentovat každý produkt, rovněž také nepřetržitě promlouvat ke každému divákovi, tedy i v nočních hodinách, kdy bude plnit roli skvělého poutače.

V porovnání s novoborskou prodejnou jste se ale vydali opravdu jiným směrem.

Máte pravdu, ta změna je opravdu markantní, ovšem podoba té pražské perfektně kopíruje naší vizi a cestu, kterou jsme po rebrandingu vydali. Naším cílem bylo vytvořit vysoce estetické, minimalistické a designové prostředí, které podtrhne kouzlo našeho skla, které má svůj příběh a přidanou hodnotu díky myšlenkách kreativních návrhářů. Také je to mimořádně nadčasový a vzdušný interiér, který reflektuje nejnovější trendy.

Současná podniková prodejna v Novém Boru je sice srdcovkou mnohých místních zákazníků, avšak v mnoha ohledech bohužel neodpovídá požadavkům současné doby. Věřím ovšem, že i ona se v budoucnu dočká své osvěžující proměny.

Kdy plánujete pražskou prodejnu otevřít?

Náš předpoklad je období kolem konce prázdnin, avšak vzhledem k tomu, jak náročná je celková realizace, úplně nejde určit přesný termín otevření. Věřím ale, že vše půjde dobře a skutečně kolem září přivítáme naše první zákazníky.

https://www.crystalex.cz

Podobné články


Developed by MadFox design