Pavel Wiesner
Generální ředitel v České podnikatelské pojišťovně
Pavel Wiesner
Generální ředitel v České podnikatelské pojišťovně

Pavel Wiesner
Generální ředitel v České podnikatelské pojišťovně

01. 08.2024

Působí v oboru pojišťovnictví už víc než 25 let. Největší radost má z dobrých výsledků a spokojenosti klientů i zaměstnanců. Ostatně za největší úspěch považuje právě to, když jsou lidé v jeho okolí a ve firmě šťastní, zdraví a úspěšní. Sám si kondici udržuje svými oblíbenými sporty, mezi něž patří jízda na horském kole, lyžování, běh a golf. To mu také dodává dobrou náladu. Snad i proto je jeho nejoblíbenější historickou osobností český domnělý vědec a všeuměl Jára Cimrman. Nejvzdálenější destinací, kterou navštívil, je však země skutečná – Jihoafrická republika.

Jak si představujete ideální letní dovolenou? A na jakou dovolenou nejraději vzpomínáte?

 Když se řekne ideální dovolená, hned se mi vybaví slova jako moře, slunce, rodina, poznávání a sport. Nejkrásnější dovolenou jsem zažil před 15 lety, kdy jsme vyrazili s rodinou a kamarády cestovat s baťůžkem po Brazílii. Kombinace nádherné přírody a skvělých, přátelských a velmi otevřených lidí byla úžasná.

 Co na své práci milujete?

 Miluji především různorodost. V oblasti pojišťovnictví se totiž lze setkat v rámci denní agendy snad se všemi obory, co si jen dovedete představit. Správný pojišťovák musí být trochu ekonom, risk manager, právník, technik, matematik, obchodník, ajťák i procesák. Zároveň jsem velmi rád, že mám možnost se potkávat se spoustou inspirativních lidí. A v neposlední řadě na své práci miluji to, že v rámci našeho oboru pomáháme lidem a firmám v jejich mnohdy velmi složitých životních situacích.

 Co u vaší společnosti klienti nebo obchodní partneři považují za největší přednost?

 Co klienti dokáží velmi ocenit, je kvalitní servis v rámci likvidace pojistné události. Skutečná kvalita pojišťovny se ukáže až v okamžiku, kdy dojde k pojistné události, vznikne škoda a klienti pak získají finanční plnění. A když všechno proběhne tak, jak má, a hlavně rychle, pak je na druhé straně spokojený klient. A to je naším cílem. Naši značku stavíme také na proklientském přístupu a na provázanosti s lidmi. Naši obchodní partneři říkají, že v případě ČPP si váží dlouhodobé stability i toho, že je mezi námi mnoho „srdcařů“.

 Vaše společnost je podle vás úspěšná, protože

 ČPP si drží pozici mezi top 5 na trhu, v povinném ručení jsme dokonce na pomyslné třetí příčce. Věřím ale, že jsme úspěšní díky lidem, kteří v naší pojišťovně pracují. V pravidelných intervalech provádíme prostřednictvím externí společnosti průzkum spokojenosti zaměstnanců. Ve srovnání s trhem máme nadstandardní výsledky. Z průzkumu nám vyšlo, že zaměstnanci u nás oceňují příjemné pracovní prostředí nebo vyváženost mezi pracovním a osobním životem.

Developed by MadFox design